martes, 30 de abril de 2013

Nines de llana cardada



El meu últim taller que he fet és de llana creativa. Es tracta de fer una nina amb llana cardada.

No sabia que em trobaria al taller, així que per mi ha estat una experiència increíble. La llana no només té vida, sino que té molt caràcter! I la manera de treballar-la per donar-li forma m'ha semblat d'allò més simple.




Us deixo unes fotos de l'evolució de la meva nina

                                       
                                            "Pero esto que es!!" (amb veu de Matias Prats)

                                                       
                                                     Li posem la "cabellera"



Ara ja sembla una petita geisha!


Amb la resta de "compis" del taller


M'ho he passat tant bé! Tot i ser noies de diferents edats i semblava que no tinguèssim res en comú, hem fet un grup molt maco, ens ho hem passat genial i hem rigut moltíssim!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario