jueves, 1 de noviembre de 2012

GRANS MOMENTS

Al setembre vaig fer un taller d'scrap de l'àlbum "Moments" a la papereria  Grappa.
Va ser una tarda molt divertida!!! I vam sortir tard, però amb el nostre àlbum fet i acabat, només faltaven les fotos.
Ho vam passar d'allò més bé! Va ser tot un gust conèixer a la Raquel de Papers Trencats, que va ser qui ens va donar el taller i amb qui vam riure molt. Per mi el seu blog és una font d'inspiració, m'encanta com omple de colors els seus àlbums, i la seva energia positiva és contagiosa!

Us deixo unes fotos de l'àlbum "Moments" i de la meva versió "Tardor".

Espero que us agradin!!







PD: Raquel, moltes gràcies per que és un àlbum preciós! Espero poder tornar a fer un taller amb tu ben aviat!!!

Petons de tardor a tots!!!

2 comentarios:

  1. Eiii Susanna !!! Les fotos li van que ni pintades al teu àlbum Moments !!! I m'encanta que hagis fet la teva versió de la tardor, ja veig que a tu també t'inspira !!!

    Mooolt macos els dos !!! I mooooltes gràcies per les teves paraules.

    Petonets

    ResponderEliminar
  2. L'album Moments el trobo precios. Ja em va agradar quan el vaig veure pero ara que esta acabat m'agrada encara mes! Llastima que jo no tinc traça per les manualitats que sino feia un "copy&paste" ja mateix!!! Annabel

    ResponderEliminar